Follow Twitter Like Dashboard
Tokens?

TITLE;
Saturday, 12 May 2012 | 9:00:00 am | 0 comments




YAY! Malam tadi aku mimpi crush aku! Aku suka gila mimpi kali ni. Sebelum ni dah 2 kali mimpi dia. Best jugak. Tapi kali ni yang paling seronok dan paling pelik. Gila gila pelik. Dan gila seronok. Sangat pelik. Seronok gila. Pelik gila nak mati. Seronok nak mampus. Maaf merepek. Lulz


Dalam mimpi tu . . . . . . .
Firstly aku kat dalam kereta kakak sedara aku and tetiba! Tetiba je ada kat dalam kereta crush aku pulak. Kereta dia awak tahu! Realiti dia cuma ada motor. Kaya dah sekarang. HAHA. Biasalah, mimpi kan memamng macam tu. Macam filem Hindustan. Tukar tukar tempat secara tiba tiba. Lulz. Aku duduk kat seat belakang. Yang peliknya, crush aku tu tempat drivenya belah kiri. Kat Malaysia selalu kanan kan. Aku rasa kitorang kat Columbia kot. Lulz. Aku siap tanya lagi, “Kenapa tempat memandu awak belah kiri?” Awak seh :DD . Dia Cuma jawab “Jangan kacaulah *senyum*”

Erk! Tetiba aku kat rumah keluarga Crush aku. Kampung lah kan. Tapi kat situ tak ada family dia. Pelik!!! Tapi aku Nampak orang lalu lalang. Macam bawak dulang ke dapur and pergi keluar balik. Dia pakai baju macam lelaki nak bersanding tu! Siap tanjak, keris, songket segala. Pelik!!! Aku pulak pakai baju kurung. Baju dia warna ungu tak silap aku. Aku oren. Dia nak/dah habis bersanding. Pelik!!! Aku Nampak pengantin perempuannya tapi aku tak kenal. Pengantin perempuanya pakai baju hijau. Pelik!!! Aku dengan crush aku duduk atas sofa biasa.

Aku and Crush aku bergurau senda, gelak ketawa gila gila macam adik beradik. Pelik!!! Aku tak sedih pun dia kahwin dengan orang lain. Pelik!!! Yang aku ingat kitorang gurau cocok cocok badan. Dia cocok aku dulu. Mestilah geli kan. Bila dah geli ketawa bagai nak gila ah kan. Lulz. Then aku pulak cocok cocok badan dia. Dia pula ketawa. Dia ketawa comel gila. Mimpi kali ni memang pelik!!! Siap pegang pegang tangan. Maksudnya bukan ‘anu anu’. Bila orang cocok kita, mestilah kita tolak and tepuk tepuk tangan dia kan. Macam tulah kami ‘adik beradik’. Lulz

Then kitorang ambil gambar. Nak tahu siapa ambilkan? Pengantin perempuannya weh! Pelik!!! Guna camera aku yang kat reality punya pula tu. Pelik!!! Lepas ambil gambar mimpi aku berakhir kat situ sebab aku terbangun. Bila aku bangun tidur je aku terus senyum :DD . Aku tak tahu mimpi ni mainan tidur je or ada maksud, petanda yang tersirat. AKu nak someone pro tafsirkan mimpi aku. Tapi ikut cara Islam lah. Bukan sekadar ‘kata orang orang tua zaman dahulu’. Apa maksud tersirat mimpi ni? Mimpi ni gila pelik!!! Dan sangat bermakna dan gila seronok!!!

#DearCrush I will find out what's the real thing that's been hide in this sweet n freaking freak dream <3

Mimpi bukan sekadar mainan tidur

The freaking freak!
iAmMaisarah

Labels:



Old things | New things