Follow Twitter Like Dashboard
Tokens?

TITLE; BRUCE CRUSH AKU ♥
Friday, 13 April 2012 | 11:50:00 pm | 0 comments
Assalamualaikum. Ha! Entry lepas aku dah bagitahu Crush tu apa kan. So jangan tanya “Crush tu pebenda weh?” Kalau belum baca, pergi baca. Scroll je kat bawah ni k. Main story! “Brush Crush Maisarah” Yelah tu, aku ambil dia sebagai Crush aku. Aku jadikan dia sebagai Crush aku tak bermakna aku cintakan dia or berhasrat nak kahwin dengan dia. Nononono ~



Aku jadikan dia sebagai Crush aku sebab aku suka dia. Bermaksud yg aku suka cara dia, gaya dia, sifat dia dan apa yg ada pada diri dia. Firstly, dia ni comel sangat. Apa yg dia buat semua comel. Kawan aku pun cakap macam tu. Then, 8 April dia potong rambut, handsome gila!!! Sebijik muka macam Shahir youuuuuuuu. Aww Aww <3


Bruce sangat baik, pengetahuan agama dia tu boleh tahan, Cuma English dia tak berapa nak good ah. Kesian dia kena ajar Science. Then, dia sporting, pemalu, comel, kelakar. Dia ni kalau aku senyum kat dia, dia memang tak senyum balik kat aku. Sebab dia ada kata masa class agama yg lepas “Haram lelaki senyum kat perempuan kalau bukan muhrim”. So now baru aku faham kenapa dia tak balas senyuman aku. Tak apa Crushku :D


Dia pro gila main bola! Budak lelaki yg cakap macam tu. Rupanya dia ni pemain bola Feutorres Fc. Dia dengan kengkawan dia ah yg tubuhkan club tu. Pergilah search kat FB ‘Feutorres Fc’ dan click like. Dia main position left defender. Kawan dia kata, dia antara tonggak utama pasukan. Dia terer dalam hantaran silang, suka menjatuhkan badan utk meminta simpati pengadil and special is Dia satu satunya Ustaz dalam Feutorres Fc. Hihi :)


*Ni gambar dia main bola masa 2010. Serious je muka -.-*


Hampir 60% aku tahu pasal dia. Bila aku add dia, dia tak approve! Mungkin sebab aku anak murid dia, so dia tak nak anak murid dia ni tengok comment comment and post dia. Jadi sebagai jalan alternative, aku buat Fake FB! Muahaha. Gila kan? Memang sanggup sebab aku suka STALK dia. Aku guna gambar sorang lelaki ni tapi aku tak kenal. Luckily, Bruce approve pulak fake FB aku ni. YES!! I’m in the top of the world! 

Bila dia dah approve, memang aku stalk dia habis habisan ah. Aku baca semua post and comment dia dari 2012 sampai 2010 and “There is no more post to show”. Dian i jarang online. So, status dia tak banyak. Saya tahu saya gila. Semua gambar gambar dia kat fb aku download. Gambar wall photos and profile dia, gambar gambar yg kengkawan dia tag dia. Dari situlah aku tahu kebanyakan perkara tentang dia. Hari hari aku pergi wall dia. Dan baca benda yg sama berates kali. Tak jemu pun ^^


Kat sekolah pun aku stalk dia. Jadual semua class yg dia ajar aku photostat. So senang lah aku nak tahu dia kat mana. Masa tu aku terserempak dengan dia dan …….. “Assalamualaikum cikgu” “Waalaikumsalam *sambil jalan*” “Cikgu,” “*berhenti sekejap* Apa?” “Cikgu handsome ah. Betul. Handsome betul cikgu ni *senyum*” “*ketawa* Apa apa jelah awak ni *sambung jalan*” “Muka cikgu macam Shahir!” “*toleh kebelakang* *jalan semula sambil senyum*” Suka lettew aku puji dia. 9 April.


Okay lah, aku rasa tu je public things pasal Crush aku yg aku boleh ceritakan. Dia Crush pertama aku dan aku harap yg terakhir sebab dia memang bukan untuk aku. Umur kitorang beza 11 tahun weh. Aku pun bukannya mengharapkan apa apa dari dia. Dan aku rasa ALLAH pasti dah tetapkan yg terbaik untuk aku. Tapi aku cuma berharap yg one day aku dapat kenal dia dengan lebih rapat tak ubah seperti abang dengan adik. Kenal hati budi masing masing. Takde ah aku je yg bertepuk sebelah tangan kan?


Aku suka stalk Bruce. Seonok dan puas bila dapat tahu tentang dia :)

Stalker Bruce,
iAmMaisarah

Labels:



Old things | New things