Follow Twitter Like Dashboard
Tokens?

TITLE; Ustaz Hafeez
Saturday, 10 March 2012 | 3:19:00 am | 0 comments
Assalamualaikum! Weeeeee ~ Hehe. Memang aku nak cerita pasal Ustaz aku pun. Actually dia cikgu agama aku tapi kitorang tak selalu panggil dia Ustaz. Kitorang panggil dia Cikgu Hafeez. Dia ni handsome and cute gila sia! Muka dia macam Shahir AF . Dia ni muda lagi. Baru 25 years young. Beza aku dengan dia just 11 tahun je kot. Boleh panggil abang! HAHA okay gediks sekejap. Muehehe :)


Perkara yang paling aku tunggu tunggu kat sekolah setiap hari adalah terserempak and bercakap dengan dia. And class Pendidikan Agama juga. HAHA dia sangat comel. Apa yang dia buat semua aku tengok. Bila dia sangap, betulkan kerusi, baca doa, bagi salam and ETC! Aku nervous bila PAFA dengan dia. Lupa apa yang aku hafal. Cikgu Hafeez ketawa je.  Yeah, iAm melting. Muahaha!


 Dia ni memang ada ciri ciri lelaki idaman perempuan kat luar sana. Selain dia handsome and cute, dia ni baik, susah nak marah. Dia kata dia dulu panas baran, tapi sekarang dah tak. Dia alim sangat. Dia baca Al-Quran…. Ya ALLAH! Sedap sangat!!!! Merdu and betul tajwidnya. Kampung dia dekat Parit Sulong, Batu Pahat. Jauh dari kampung aku, tapi still kawasan Batu Pahat. Dia ni sangat merendah diri. Dia dari UTM Skudai, Jb.


HAHA mana aku dapat information semua tu? Aku stalk dia sebenarnya sikit sikit. Muehehe. Tapi aku tak tau username Facebook dia. Kalau dapat boyfriend macam dia kan best *day dreaming*. Dia 3 bulan je dekat sekolah aku T.T_T.T. Cikgu Mohd Hafeez, iSing for you.




I’ve tried playing it cool

Teacher when I’m looking at you

I can’t never be brave

Cause you make my heart race.


Shout you out of the sky

You my teacher tonite

You keep making me weak

Yeah frozen and can’t breath.


Something gonna get loud

Cause I’m tired just to make attentions

And I need you be my teacher

Cause you’ve got that ONE THING. 


Mungkin uolls tengok dalam gambar ni biasa-biasa je, tapi bila face to face confirm uolss melting nanti. Believe me! 

Now i'm melting :O
Full of Crazy,

iAmMaisarah


Old things | New things