Follow Twitter Like Dashboard
Tokens?

TITLE; iNyanyi
Friday, 9 March 2012 | 4:36:00 am | 0 comments

HAHAHAHAHAHA.  Tadi aku nyanyi kat depan kelas! Sebenarnya kawan aku Alyaa kena denda dengan cikgu Sejarah (Lelaki) sebab masa minggu lepas dia tak dapat jawab soalan kuiz. Cikgu suruh dia menyanyi. Tapi dia malu malu a.k.a ngada ngada. Memang nak mintak sepak. Then aku tawarkan diri aku nak ikut dia nyanyi depan kelas sama sama. Aku rasa tu perkara paling berani aku pernah buat.


Dengan yakinnya aku berjalan ke depan kelas. Memang kawan kawan aku tepuk tangan and bersorak lah. Maklumlah aku kan famous. Bukan Hot eh. HAHA.  Aku nyanyi lagu One Thing. Yang korang tengah dengar ni lah. Masa first first aku nyanyi tu adalah malu jugak sebab takut suara tak sedap. Bila dah lama lama nyanyi aku tiba tiba macam menggigil. Kaki terketar ketar sikit and mulut pun sama. Tak tau kenapa. But aku dapat cover lah kenervousan aku tu. Tapi aku tetap pelik!


Actually memang aku nak jadi vokalis sebuah band pun. Tapi kawan kawan aku tak berapa pandai menyanyi. Aku pun sama. So aku mula dari bawah dengan menyanyi dalam kelas depan kawan kawan and Cikgu. Harap harap lepas ni atas stage pulak. Muahaha! Memang teringin nak buat macam One Direction tu :(

I just helping my friend. I'm kind rite? Masuk Bakul Angkat Sendiri. HAHA

Full of Nervous,
iAmMaisarah


Old things | New things