Follow Twitter Like Dashboard
Tokens?

TITLE; #TukarTajukLaguDenganNamaAaron
Thursday, 26 January 2012 | 4:25:00 am | 0 comments
HAHA, mesti korang pelik kan kenapa title entry aku ‘benda’ tu. Actually semalam aku created hashtag ni kat Twitter. Kalau aku yang create mestilah aku kena tweet banyak banyak kan. Aku tweet lah banyak banyak macam ni





Last last bila aku nak tweet lagi dan lagi, Twitter send message kat phone aku macam ni


Bila malam memang aku tweet guna phone. First time aku kena Tweet Limit. HAHA rasa macam sedih ada, teruja ada, kelakar pun ada. Yelah, kalau first time memang macam tu. Kalau dah kena berkali kali tak kot. Mybe just shock je lah nanti, pastu buat don’t know je. HAHA. Okay lah tu je yang aku nak story kat korang. Bye … Happy Tweeting. Tweet sampai kena tweet limit macam aku! HAHA


                                                         Mu hado? Muahaha

Full of LOVE,
iAmMaisarah 

Labels:



Old things | New things