Follow Twitter Like Dashboard
Tokens?

TITLE; Insan Teristimewa Aaron Aziz
Friday, 30 September 2011 | 4:03:00 am | 0 comments
Assalamualaikum peeps. This entry for my Aaron Aziz.


Hey insan teristimewa…walaupun kau sudah lama dalam bidang seni…aku baru menyedari kehadiran dirimu.Bermula dari tempat kelahiran kau..’Kota Singa’ dan bertapak di Malaysia.

Kau bermula dari ‘Cinta Bollywood,Emil Emilda,Metropolitan,Kasih Tercipta,Dol Minah Nak Kahwin,Datin Ghairah,Bohsia dan Hilang’.Pahit getir kau lalui.Kau juga idola kepada semua LELAKI di Dunia ini,Tubuh badan kau….Dari Zero ke Hero.
Selepas penat lelah kau lalui,Terbinalah Aaron Aziz Production.Laman Web kau www.aaronaziz.com .Selalu dikunjungi oleh peminat-peminat setia kau.Termasuk lah AkU @maisara535ahmad ..atau kau mungkin mengenali aku sebagai Eira Maisarah.Thanks 4 d add Bro! Dulu kau masih mentah dalam bidang lakonan.

Bakat yg dikurniakan ALLAH tidak kau persiakan.Mencari rezeki di atas bakat sendiri.Jika dahulu kau tidak dikenali ramai.Begitu juga aku,terasing dgn nama Aaron Aziz atau nam,a sepenuhnya Aaron Mustapha Aziz.Siapa kau?Siapa kau?Tiada siapa yg kenal kau dahulu.
Tetapi pada tahun 2011 ini..nama Aaron Aziz kian melonjak tinggi.Dahulu kau hanya insan biasa,tapi kini kau INSAN ISTIMEWA di mata semua orang.

Nama kau mula melonjak,popular dan terkenal slepas mmbawa watak sebagai seorang lelaki yg Tampan,Bertanggungjawab,Bijak,Penyanyang,Romantik,Baik Hati,Jujur dan Gentlemen…Seth Tan.Idaman Wanita Seluruh Dunia..Semua Wanita TERGODA dgn watak Seth Tan..begitu juga aku.

Saban hari nama kau menjadi bualan hangat.Aaron Aziz! Aaron Aziz! Aaron Aziz! Tidak syak lagi!! Nama kau menjadi semakin melonjak dan popular.Menjadi watak antagonis dalam KL Gangster,Seorang yang mencintai kepada Agama dalam Stanza Cinta dan Romantik dalam Nora Elena.2011 tahun yg Bertuah bagi kau.Banyak menerima tawaran berlakon.Bak kata pepatah “Most Wanted Actor”..Aku tahu kau bangga dgn pencapaian kau sekarang ini..Aku juga begitu pasti bahawa ‘MALAYA’ pun bangga dengan insan istimewa seperti kau Aaron Aziz.

Dulu kau hanya pelakon biasa,tapi sekarang kau pelakon LUARBIASA.Dahulu kau hanya palakon sampingan,tetapi kini kau pelakon utama.KL Ganster,Nora Elena,Stanza Cinta,Ngorat dan Ombak Rindu…Kau lah sandarannya.Kau kini semakin matang,mantap dan hebat dalam lakonan kau.Kau bukan ‘Budak Mentah’ lagi.Dek kerana kau juga lah jualan KL Gangster mencapai sehingga 12 JUTA.Tahniah!! Kerana kau drama Nora Elena menjadi drama paling popular di Malyasia.Kerana kau Aaron Aziz,kerana kau Insan Teristimewa yg dikurniakan ALLAH..Kau SATU DALAM SEJUTA..

Dengan hasil titik peluh kau,kau telah merancang utk pergi menunaikan umrah bersama isteri tercinta dan mungkin juga rezeki kau yg melimpah ruah itu adalah untuk anak-anak kau.Aku doakan semoga kau sukses dalam kerjaya dan hidup.Amin…kau lah idolaku,kau lah Insan Istimewa,kau lah abangku dan kau lah segalanya bagiku.Sekali lagi,kau lah segalanya bagiku selain kawan dan keluarga.

Dengar sini,tiada siapa yg boleh kutuk kau,hina kau atau caci kau.Aku tahu kau tidak sempurna..Aku pun tidak sempurna.Adakah mereka semua SEMPURNA ??! TIADA SATU PUN MANUSIA YG SEMPURNA DI DUNIA INI !!!

Mereka tidak berhak mengatakan kau begitu! Aku percaya kau bukan seperti yg mereka katakana itu.Kau Berjaya,kau hebat dan kau Luarbiasa !! Aku juga tidak percaya segala tohmahan yg mereka lemparkan kepada kau,kerana….Aku percaya kan kau.Aku percayakan kau ‘ABANG’.Walaupun hakikatnya aku ini tidak layak menjadi ‘ADIK’ kau.Menjadi KAWAN kau juga.Aku tidak mempunyai apa-apa keistimewaan.TAPI,aku sentiasa berdoa agar satu hari nanti kita akan bertemu dan aku juga bias menjadi ‘KAWAN’ atau ‘BFF’ atau mungkin menjadi ‘ADIK’ kau…Kan ‘ABANG’ ??

Aku berdoa dan sentiasa berdoa kepada ALLAH.Hanya kepada ALLAH !! Amin…..


| New things